Virtuelne ture i njihova primena |
![]() |
Virtuelne ture 360° su najčešće predvidjene za: prezentacije turističkih agencija; predstavljanje hotela; predstavljanje odmarališta; prezentacije turističkih kompleksa; prezentacije letovališta; prezentacije u privatne svrhe… Po čemu su bolje 360° virtuelne ture: Izrađuju se sa visine; dočaravaju sve pravce; omogućuju novu dimenziju promocije; lako se prave i sa nepristupačnih mesta; lake su za korišćenje; mogu se videti na računarima, tabletama i mobilnim telefonima. Pravo virtuelno predstavljanje je vizuelno interaktivno predstavljanje nekog područja (spoljašnjeg ili unutrašnjeg) koje deluje na gledaoca kao da se zaista nalazi na datom području. Virtuelna tura od 360 stepeni uključuje ljude i pruža im mogućnost kontrole nad sadržajem koji posmatraju. U hotelijerstvu, virtuelna tura omogućava mogućim gostima da zavire u prostor pre nego što zaista rezervišu sobe. Ona omogućava personama da se informišu i donesu odluku zasnovanu na pravim informacijama pre nego što se dohvate svoje kreditne kartice i izvrše rezervaciju u hotelu. Nepotrebno je reći da ovakav vid predstavljanja mora da vrhunskom preciznošću reflektuje šta zapravo hotel (ili bilo koji drugi objekat) ima da pruži. Omogućite gostima novu dimenziju prezentacije vaše atrakcije. Virtuelne ture dovešće vas na kraj sveta - sve više osoba kreće na ovakvu šetnju po muzejima, tavernama, motelima i skijaškim centrima. 360° virtuelne ture ili panorame su ne izostavni deo svake savremene reklame motela, odmarališta, seoskog domacinstva koje se bavi turizmom, letovališta i sličnih atrakcija gde je na sasvim drugačiji i jedinstveno savremen način posetiocu moguće približiti delić atmosfere tog mesta sa visine. Ovako uradjene panorame omogućuju pregleda okruženja u 360 stepeni sa opcijom uveličavanja (zumiranja), što predstavlja posebnu interaktivnu mapu mesta gde je panorama realizovana. |